26/05/2008

Estradas sen asfaltar

O GPS é un invento caralludo. O outro día prestoume o seu meu cuñado para que non me perdera na miña primeira visita a un editor en Madrid. Atureino todo o camiño "abandone la autovía, abandone la autovía". Ignoreino, claro, e cheguei ben á entrevista. Ao editor non lle gustara nada o meu manuscrito, muy original de más, pero cría que tiña madera e quería propoñerme que escribira unha novela de unas 400 páginas sobre un misterioso asasinato nun convento beneditino, el de Monforte podría valer. El falaba de tiradas millonarias e de lanzamentos mediáticos e eu o único misterio no que podía pensar era no do GPS. Xa no coche, descubrín que meu cuñado o tiña configurado para andar por Alfoz, coa preferencia de Carreteras sin asfaltar... Así me poñía a min, desde Ávila, que a hora estimada de chegada eran as dúas da mañá, cando eran as cinco da tarde e faltaban cen quilómetros para Madrid.
Obviamente, á volta, fíxenlle caso ao GPS.
Un invento caralludo, si señor.

No comments: